• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Action Learning in Social Work

Christine Abbott, Paul Taylor
€ 50,45
+ 100 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Throughout their careers, social work students and practitioners need to demonstrate an understanding of critical and reflective practice. The Professional Capabilities Framework sets out how newly-qualified social workers can achieve this, and become ′critical practitioners′ who are able to make decisions in fast-moving situations. This book is a complete guide for those practitioners who wish to engage with action learning as a way of developing critically reflective practice.

The authors use Action Learning to explore fundamental aspects of good social work including for example person centred and anti-oppressive practice. The notions of social and emotional intelligence and being critically reflective are also explored in the context of action learning. This book is practical, skills-based and essential reading for all social workers who wish to extend their understanding and knowledge.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781446275351
Verschijningsdatum:
12/08/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 100 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.