Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Achieving Service Excellence

Strategies for Healthcare

Myron Fottler
Paperback | Engels | ACHE Management
€ 146,95
+ 293 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Information about customer service hits and misses is now more accessible to healthcare consumers. Outstanding healthcare organizations set the bar at a high level for both clinical and service excellence. Customers who are armed with information and aware of their options are choosing providers they believe are ready, willing, and able to provide the superior experience they expect.

This book offers a blueprint for successfully competing in today's competitive healthcare marketplace. It presents the theories, methods, and techniques behind delivering an excellent healthcare experience through strategy, staffing, and systems.

Each chapter explores a service principle and provides numerous real-world examples and current research findings. Among the many topics discussed are creating a patient-centered environment; building a culture in which customers are treated like guests; training, motivating, and empowering staff; measuring service quality; managing service waits; and recovering from a service failure.

This second edition has been completely updated. Concepts have been expanded to include information on:

Significance of aligning strategy, staffing, and systems Evidence-based service management and design principles Customer relationship management Internet-based opportunities for various purposes, including communication, information, marketing, recruitment, feedback, and training Retail clinics, concierge medicine, telemedicine, and other new customer-driven innovations

Instructor Resources: Discussion questions and case studies with talking points. To see a sample, click the link in the right-hand navigation bar.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
456
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781567933277
Verschijningsdatum:
1/12/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 251 mm
Gewicht:
780 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 293 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.