Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¿Cómo se pueden discutir, de forma interesante, temas de Filosofía y Teoría de la Ciencia en la enseñanza secundaria? En el presente libro se ofrecen lecciones en las que Friedrich Wallner debate cuestiones fundamentales que surgieron a lo largo de la historia o que nos ocupan en la actualidad, desde su propio "Realismo Constructivo", proponiendo líneas de desarrollo en clase. El Realismo Constructivo es un enfoque filosófico, heredero y crítico del Círculo de Viena, de Wittgenstein y de Popper. Propone una Teoría de la Ciencia constructivista que, sin embargo, no niega la existencia de una realidad dada. Trabaja de modo intercultural, interesándose especialmente por la Medicina clásica china. Friedrich Wallner (1945) es catedrático emérito de Filosofía y Teoría de la Ciencia de la Universidad de Viena, Austria.