• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Accounting Marketing

Richard M S Wilson, Wilson R M S
Paperback | Engels
€ 67,45
+ 134 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This text shows how management accounting can play a valuable role in the planning and control of marketing activities and highlights current thinking in strategic management accounting and accounting for marketing assets. Both marketing and distribution planning and performance measurement are analyzed, as well as strategic issues. The book allows students the opportunity to gain a greater understanding of how to design and apply management accounting systems, in order to improve organizational effectiveness by using better organizational control. This is an introduction to the possible problems of accounting in marketing and it provides insight into how these can be overcome.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
186
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781861524683
Verschijningsdatum:
29/04/1999
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
187 mm x 243 mm
Gewicht:
367 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.