Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'Accounting for Business' is ideal for undergraduate students on business and accounting courses who need to understand the nuts and bolts of financial accounting. This popular textbook has always enjoyed a deserved reputation for accessibility and thoroughness. Now in its third edition, its contents have been fully updated and restructured to make them even easier to use. Readers will benefit from the coverage of current accounting practices and legislation, in addition to the range of worked examples and self-test activities throughout the book. 'Accounting for Business' clearly explains accounting information's role in making sound business decisions and focuses upon the aspects of accounting practice which are most relevant to the non-specialist manager. It is ideal for first year undergraduates of business studies, higher students and those pursuing professional accountancy qualifications.This third edition has been restructured, to further enhance its 'student centred' approach. The content has now been broken down into 25 roughly equivalent 'bite-sized' individual study topics. Each of these requires 6 hours of study time, enabling this book to support a full scale semester course with two topics a week, or a full year course at one topic a week. Includes a wide selection of topical case studies, with a broad spread of international examples.