Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The present study is carried out under the broad framework of exploratory and descriptive method of research. The design is non-experimental to measure a variety of variables and research method of the study is correlational. The intention of this book is to present an empirical research study which examines the impact of anxiety, values, and emotional intelligence on academic achievement of undergraduates. This book consists of five chapters. The first chapter deals with the background of the study, statement of the problem, objectives, hypothesis, rationale of the study and definition of the terms used. The second chapter presents review of the related literature available till date. The third chapter describes about the tools of the study, method and procedure, sample, data collection, scoring and tabulation of the study. Chapter four concentrates on the results and discussion. Finally, chapter five presents the summary and conclusions. The book follows the point of view in presenting the subject matter and findings of the study to the readers that it will fulfill the need of a quality text in meeting the requirements of research scholars and teachers.