Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Certain moral truths remain constant across civilizations, but the influence of the culture is a point of contention. It is this source of cultural influence on morals, virtues, values, and ethics that allows for further examination as a school attempts to implement a character education curriculum. This was an intrinsic case study conducted at the American Creativity Academy (ACA), an international school in Kuwait delivering an American based curriculum to a predominantly Muslim student population. The four themes that emerged from this study were Ambivalence, Importance of Modeling, Communication, and Unrealistic Expectations. Superficially, conflict resided in time issues and professional development, but the center of discord resided in differences of personal beliefs and values and the inability to discuss the differences. Students, teachers, and administrators must understand the different cultural value systems that exist among people within a school. Without a cultural value awareness, curricula adopted in isolation and given no opportunity for open communi-cation are susceptible to animosity, lack of acceptance, and poor implementation.