Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
African American educators shaped a role for themselves in the larger civil rights movement by striving for inclusion, on equal footing, in the National Education Association (NEA). This book explores the relationship between the NEA, the nation's largest teacher organization, and the predominately black American Teachers Association, and illustrates how African American educators helped to redefine the NEA's core ideology to include the support of policies, practice, and politics that promoted educational equity for children and educators who have been historically marginalized. Examining heated debates in African American communities and in the NEA, and the immediate and long-term effects of inclusion on educators and public school children, this book reveals teacher associations as something more than labor unions and educators as activists for educational equity, while it documents the perils, disappointments, and advantages of professional cohesion. The book's documentation of leadership in particularly challenging settings fills a void in literature for teacher preparation and educational leadership programs.