Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume maps the multilayered narratives created in cinema on and around Silvio Berlusconi as a means of exploring the age of Berlusconismo. The analysis crosses chronological and generic boundaries, stretching back to the comedy Italian style, which foreshadows the symbolic meanings incarnated by Berlusconi before he actually entered the public stage. The book delineates a comprehensive cinematic corpus and focuses on a selection of narrative and documentary films, from the proto-Berlusconi everyman of La più bella serata della mia vita (The Most Wonderful Evening of My Life, 1972) by Ettore Scola, to the Berlusconi pretext for political self-reflection of Arance e martello (Oranges and Hammer, 2014) by Diego Bianchi. The author argues that the Berlusconi in these films represents not only the historical persona, but also a pervasive semiotic category in which the recent history of the country is inscribed and Italian society mirrors itself.