Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A growing concept on crashes is that crashes are associated with the interaction of "inadequate" geometric design, "disruptive" traffic flow and "adverse" ambient conditions. However, existing models prevailingly developed based on individual factors, and the rationalities of these factors are missing. Therefore, the study analyzed the mechanisms of these factors affecting crashes, and finally developed a crash risk estimation model (CREM) considering the interaction of these factors at expressway basic segments. CREM was developed separately for urban and intercity expressways and further compared based on expressway type to more accurately understand the causes of crashes. CREM was then tested regarding the evolving process of crash risk following traffic density and the safety quality of geometric design. The results reveal that CREM can provide leverage to predict hazardous conditions and avoid an impending crash. Meantime, it can be applied to assess safety benefit of geometric design, which supplies a benchmark for evaluation of performance-check geometric design. Crash-prone locations are identified to be traffic condition-dependent and it is more applicable for operation.