Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines the personal and professional lives of secondary head teachers in Chuxiong, Yunan Province, in China. The approach used to research this topic is based on theoretical and methodological ideas drawn from Gronn and Day, Bakioglu, and Ribbins and his various collaborators. In particular it draws upon the two route, four-phase career pathway model of Formation, Accession, Incumbency, Moving-on/Divestiture or Reinvention that has been proposed by Ribbins et al. This is a qualitative research in Nature.Field research has been conducted in China. This research has offered tentative confirmation for the relevance of ideas drawn from the western literature to China. It has begun to identify some important problems regarding, inter alia, the appointment, support and training of head teachers. In addition, the issues of gender, personnel policy have been identified as well. Should this analysis have a wider relevance, then far reaching reform of these aspects of the system is urgently needed if the quality of schooling in China is to be improved.