Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

A Solicitor's Guide to Complaints Avoidance and Handling

Michael Frith
Paperback | Engels
€ 61,45
+ 122 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Second Edition Michael Frith, LlB, Solicitor, former Compliance Officer, The Law Society Never before, in the legal profession, have the issues of client care and client complaints assumed such a high profile as it does at present. It is, therefore, surprising that, at a time when the subject is receiving constant publicity and the profession are being continually urged to become ever more client, or customer, focused, there is no text on those subjects to which a solicitor can turn for guidance. This publication seeks to remedy the defect. The new edition covers recent reforms to the system, including the new complaints authority, as well as a thorough review of the text. Contents include: - Avoiding Complaints: o Characteristics of a complaint o Causes of a complaint - managing expectations and o Use of jargon o Costs Information o Delay and failing to keep the client informed o Poor communications o Complaint in individual disciplines: civil litigation, family, conveyancing, probate, crime - Handling complaints o Identifying the problem o Why bother? The reasons why. o Service or negligence avoidance? o First steps o Practical steps o Golden rules - Client care o Preliminary issues and practical steps o Implementing a policy - Practice Rule 15 and other issues - Specimen complaints procedures: small, medium and large firms

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
168
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781858113289
Verschijningsdatum:
1/11/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
244 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 122 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.