Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

A Social History of the Media

From Gutenberg to the Internet

Asa Briggs, Peter Burke
Paperback | Engels
€ 26,95
+ 53 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Written by two leading social and cultural historians, the first two editions of A Social History of the Media became classic textbooks, providing a masterful overview of communication media and of the social and cultural contexts within which they emerged and evolved over time.

This third edition has been thoroughly revised to bring the text up to date with the very latest developments in the field. Increased space is given to the exciting media developments of the early 21st Century, including in particular the rise of social and participatory media and the globalization of media. Additionally, new and important research is incorporated into the classic material exploring the continuing importance of oral and manuscript communication, the rise of print and the relationship between physical transportation and social communication.

Avoiding technological determinism and rejecting assumptions of straightforward evolutionary progress, this book brings out the rich and varied histories of communication media. In an age of fast-paced media developments, a thorough understanding of media history is more important than ever, and this text will continue to be the first choice for students and scholars across the world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
346
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780745644950
Verschijningsdatum:
5/03/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
180 mm x 248 mm
Gewicht:
644 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 53 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.