Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Felipe Almeida
€ 48,95
+ 97 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This study combines psychological fundamentals with Institutional Economics in order to understand relevant aspects of consumers' decision making and firms' behaviors in pursuit of benefiting from that knowledge. This study emphasizes that psychological fundamentals can offer more analytical insights to Institutional Economics. The psychological basics applied to an institutional analysis of consumers' decision making are divided in two parts. One relies on the importance of instincts as motivation to consume, the other is based on cognition and vicarious observation as central aspects of consumers' learning processes. A central argument of this study is illustrated by two cases: one explores how functional yogurt was introduced to Brazilian consumers and the other investigates the transference of objects of consumption from comic books to movies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
140
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 18

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783631635056
Verschijningsdatum:
2/12/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
289 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.