Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing

Accelerating Growth in Strategic Accounts

Bev Burgess, Dave Munn
Paperback | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Account-based marketing, also known as client-centric marketing, is in the process of transforming modern marketing practice. It involves taking a strategic approach to business to business marketing, whereby important individual accounts are treated as markets in their own right. After all, many of the world's leading companies have annual revenues the size of some countries' GDP, so for the businesses that provide services and solutions to these companies, such key accounts truly do represent a global market. A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing explores the development of account-based marketing (ABM) as a business practice, and outlines a clear, step-by-step process for readers who wish to set up an ABM programme to accelerate growth.

Rich with fascinating case studies and personal stories, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing offers readers privileged access to lessons learned by pioneering companies in the field, including BT, Fujitsu, IBM, Juniper Networks, Microsoft, SAP, and many more. The text is fully endorsed by the Information Technology Services Marketing Association (ITSMA), who run the only formally recognized qualification in the sector: the Account-Based Marketing Certification Programme. Meticulously researched and highly practical, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing will help all marketers strengthen relationships, build reputation, and increase revenues in their most important accounts.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749479893
Verschijningsdatum:
28/03/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 244 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.