Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Providing a satisfying patient experience is not only the right thing to do--it is the key to clinical and business success. A Physician Guidebook to The Best Patient Experience details the nuts-and-bolts behaviors that produce great physician-patient interactions. It helps physicians tackle the challenge of modifying ingrained behaviors to make changes that stick--and bolster their patient satisfaction scores. An exceptional resource for doctors, this practical guide features checklists, scorecards, assessments, inventories, and questionnaires that can be easily adapted or used as is. The book also includes: An examination of questions from patient satisfaction surveys and the behaviors that can lead to higher scores Practical strategies for making--and sustaining--change, even in the face of the daily whirlwind of activity Advice for using self-assessments, personal scorecards, and input from others to identify personal plans for improvement and track progress Guidance for organizations that wish to support their physicians' efforts to improve the patient experience Tools for doctors who are undertaking improvement efforts on their own A discussion of the patient satisfaction challenges unique to specific specialties and practice settings A detailed case study illustrating how rapidly patient satisfaction scores can improve--not just for individual physicians but for physician groups too Now available--a companion book for administrators, medical directors, and CEOs Also written by Bo Snyder, The Best Patient Experience: Helping Physicians Improve Care, Satisfaction, and Scores is a roadmap for healthcare leaders who want to help physicians in their organizations improve interactions with patients.