Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Communication is complicated, and so is the ethics of communication. We communicate about innumerable topics, to varied audiences, using a gamut of technologies. The ethics of communication, therefore, has to address a wide range of technical, ethical and epistemic requirements. In this book, Onora O'Neill shows how digital technologies have made communication more demanding: they can support communication with huge numbers of distant and dispersed recipients; they can amplify or suppress selected content; and they can target or ignore selected audiences. Often this is done anonymously, making it harder for readers and listeners, viewers and browsers, to assess which claims are true or false, reliable or misleading, flaky or fake. So how can we empower users to assess and evaluate digital communication, so that they can tell which standards it meets and which it flouts? That is the challenge which this book explores.