Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A Pedagogy of Powerful Communication calls for a revisioning of second language and literacy teaching, arguing for a move away from skills-based ESL instruction where communication is treated as a set of pedagogical techniques, toward a pedagogy of powerful communication that views communication as necessary for effective participation in school, relationships, local/global communities, and democratic society. This pedagogy promotes critical multiliteracies and language development through youth engagement in the practices of media and artistic communities in and out of school, online, and on the airwaves. The argument for a pedagogy of powerful communication draws on evidence from current research; recommended curriculum and pedagogies are described in detail; and case studies provide an in-depth look at processes of meaning making, identity work, knowledge and skill acquisition, and the key role that community mentors play in mediating youths' thinking, emotion, and creative productions. This book will be highly useful for teachers and professors of literacy and language education, as well as researchers and theorists in the areas of youth media and arts, community-school-university collaborations, youth development, and research methodologies for studying individual and collective change in the context of educational innovation.