Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Applications

A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Applications

Christian Buchta, Sara Dolnicar, Thomas Reutterer
€ 19,45
+ 38 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien", aims at presenting results of interdisciplinary research conducted at one of the largest business schools in Europe. The volumes one and two focus on recent results gained by a group of mathematicians and marketing scientists. It is a unique feature that the writing style adopted for this series makes the findings accessible for members of both research communities. It is also targeted to practitioners in marketing management with an interest in optimally exploiting their consumer survey and panel data. Market segmentation and product positioning are major strategic issues in a company's marketing decision making. The analytical tools highlighted in the 'Foundations and Applications Volumes' are new instruments for exploratory and inferential market structure analysis based on consumer brand perceptions and choice. Unlike the m ajority of contemporary marketing modeling these methods operate nonparametrically thus avoiding the rigorous assumptions which are rarely satisfied by real-world data.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
142
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783704660480
Uitvoering:
Hardcover
Afmetingen:
250
Gewicht:
384 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 38 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.