Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The literature is relatively poor in terms of empirical studies about Organizational Learning impact on performance. This is why this paper considers the relationship between Organizational Learning and Business Performance. The literature review offers a new conceptual framework that is then applied to a case study on a small-size Engineering, Procurement and Construction (EPC) company. The results show that Organizational Learning empowers the business performance but that it also represents a competitive advantage. In order to sustain this advantage, the study analyses the results in details and provides concrete recommendations for management supported by a profitability analysis. Although the findings of the case study are relatively specific to a certain industry, the conceptual framework can be expanded to any industry.