Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book summarizes content analysis of beginning violin adult instructional texts from the 17th to the 21st centuries published in America. The study was undertaken in order to determine what changes occurred in violin instruction during this time, and what effect those changes have had on today's beginning adult violin student. Despite a growing body of research on adults and music, there is little research focusing on adults and violin playing. This thesis argues two distinct types or models of violin instruction gradually merged into a standardized, achievement focused approach used today. Model one is a structured approach; model two is exemplified by self-instructing texts for adult amateurs. Making sense of the significant number of historical texts required a diverse range of methods and the need for a broad sweep of secondary literature on a variety of related subjects. This book does not promote the efficacy of one method over another; rather it provides a context for viewing current attitudes towards adult violin instruction and provides suggestions, based on that contextual view, for possible change.