Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A respected hydraulic engineer, William Henry Wheeler (1832-1915) established himself as an authority in the fields of low-lying land reclamation and drainage, embanking, and the improvement of tidal rivers and harbours. First published in 1868, Wheeler's historical work on the Fens of South Lincolnshire is reissued here in its much expanded second edition of 1896. It discusses in detail the reclamation of the fenland in the late eighteenth and early nineteenth centuries. The coverage includes a history of each of the districts, the Acts of Parliament involved, the pumping machinery used, the management of the highways and waterways, the agriculture and geology of the area, and the costs associated with the whole reclamation project. Another of Wheeler's works, The Drainage of Fens and Low Lands (1888), is also reissued in this series. The books remain a rich source of information for local historians and civil engineers.