Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Digital content has grown continually over the past years, yet acceptance of a common definition of what is "content management" still generates debates in IS communities. This research will be a qualitative study using a combined approach of historical and context analysis of literary artifacts for drawing inferences to explore the evolutionary changes in content management ideology. Using a seven-step process, a specific structure is designed with a systematic approach to encounter the phenomena being researched and present the evidence of the results. Performing an analysis on the evolution of content management from a historical perspective will benefit researchers and practitioners with foundational knowledge about this progression and provide insights into understanding concepts and strategies within the content management community.