Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The UK’s most influential food and drink journalist shoots a few sacred cows of food culture. Buying ‘locally’ does no good. Farmers’ markets are merely a lifestyle choice. And ‘organic’ is little more than a marketing label, way past its sell by date. This may be a little hard to swallow for the ethically-aware food shopper but it doesn’t make it any less true. And now the UK’s most outspoken and entertaining food writer is ready to explain why. Jay Rayner combines personal experience and hard-nosed reportage to explain why the doctrine of organic has been eclipsed by the need for sustainable intensification; and why the future lies in large-scale food production rather than the cottage industries that foodies often cheer for. From the cornfields of Illinois to the killing lines of Yorkshire abattoirs, Rayner takes us on a journey that will change the way we shop, cook and eat forever. And give us a few belly laughs along the way.