Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This report surveys the current state of civil service in Indonesia from a comprehensive, data-driven perspective and explores the current challenges facing the countrys bureaucracy.
Modern civil service must be composed of competent, dedicated, and mission-driven public servants to harness opportunities and improve public service delivery with emerging technology. It also needs to proactively adapt and respond to evolving challenges. Based on the civil services size and composition, data on public service delivery, and public opinion, the report identifies improvements necessary to increase the basic competencies of civil servants in the country.