Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Left with an empty house after the death of his wife, Aldous Jones is tempted to spend the whole day sitting in his chair in the kitchen. But with admirable determination he resumes old pastimes until, one day, wandering London, he is surprised to find a painting that holds him completely in its spell. Rembrandt's portrait of his housekeeper-turned-mistress, Hendrijcke Stoffels, awakens Jones's desire for a new life, a new woman, sex, and companionship. It leads him to Belgium to stay with his bohemian son, to evening language classes, and through a series of slightly misguided relationships until eventually he meets his Hendrijcke. As The Guardian writes, this work is "brave, funny, and beautifully written, as perceptive about Rembrandt and Shakespeare as it is about evening classes, potato tubers sprouting in neglected cupboards and the accumulated detritus of family life."