Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A Culture of Sufism opens a window to a new understanding of one of the most prolific and enduring of all the Sufi brotherhoods, the Naqshbandiyya, as it spread from its birthplace in central Asia to Iran, Anatolia, Arabia, and the Balkans between the fifteenth and seventeenth centuries. Drawing on original sources and carefully aware of the power of modern paradigms to obscure, Le Gall portrays a Naqshbandiyya that was devotionally sober yet not demysticized and rigorously orthodox without being politically activist. She argues that the establishment of this brotherhood in Ottoman society was not the product of political instrumentality. Instead the Naqshbandī dissemination is best explained in reference to a series of little-appreciated organizational and cultural modes such as proclivity to long-distance travel, independence from specialized Sufi institutions, linguistic adaptability, commitment to writing and copying, and the practice of bequeathing spiritual authority to non-kin.