Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

A Concise Guide to Market Research

The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

Marko Sarstedt, Erik Mooi
Paperback | Engels | Texts in Business and Economics
€ 63,45
+ 126 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to market research. Using the market research process as a framework, it explains how to collect and describe data and presents the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis and cluster analysis.

The book describes the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, discusses how these are converted into actions in IBM SPSS version 22 and how to interpret the output. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process using real-world data. A comprehensive Web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files and case studies. Tags in the text allow readers to quickly access Web content with their mobile device.

The new edition features:

  • Stronger emphasis on the gathering and analysis of secondary data (e.g., internetand social networking data)
  • New material on data description (e.g., outlier detection and missing value analysis)
  • Improved use of educational elements such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, and much more
  • Streamlined and simplified coverage of the data analysis techniques with more rules-of-thumb
  • Uses IBM SPSS version 22

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
347
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783662519813
Verschijningsdatum:
17/09/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 126 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.