Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines how newspapers, television, and the Internet affect public opinion on the war in Iraq and whether the use of the Internet results in a different impact on public opinion than more traditional media. Traditional news sources such as newspapers and television allow consumers to receive information, but the Internet allows consumers the opportunity to interact with this information. It is expected that as the Internet is utilized as an alternate news source, public support for the war in Iraq will decrease. To investigate the influence the Internet has on public opinion, statistical analyses were run using the March 2003 data set from the Pew Internet and American Life Project focusing on attitudes and opinions about the Iraq War. The Iraq War was chosen as a case study since it is one of the first major U.S. conflicts occurring after the mass dispersion of the personal computer. It is shown that though the Internet is not the primary way for receiving news information in 2003, it has an impact on public opinion. Those who rely on the Internet as a source of news have lower approval ratings for the war in Iraq.