Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How - and why - have children of blacks, American Indians, Mexican-Americans, and Puerto Ricans been deprived by and often excluded from the so-called American educational system? In this classic 1977 study of a problem neglected or undervalued in most standard histories of American education, Professor Meyer Weinberg seeks the answers. Concretely and empirically, he shows that from their forebearers' first contact with dominant American society, minority children have been shockingly disadvantaged by the public schools. Instead of accepting this passively, however, minority group parents and leaders have struggled against it. Their efforts and those of others to secure the amount and quality of schooling that majority offspring get almost routinely were largely failures. Dr Weinberg claims this was inevitable but says that without a clear understanding that efforts were made, no further efforts can ever succeed.