Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A ce petit jeu... est un recueil de trois textes dont le dénominateur commun est le Jeu. Jouer est un besoin chez l'enfant. Par cette activité éducative il va apprendre tout ce qui fera de lui un adulte. Un adulte joueur ou mauvais joueur. Car le jeu n'est pas toujours ludique. Il peut être dangereux: jeux de mains = jeux de vilains. Voire dramatique: mettre sa vie en jeu. Dans tout jeu il y a enjeu. Sinon ce n'est plus du jeu. Dans A ce petit jeu..., construit en trois volets pour dix personnages, les enjeux sont de taille: être un auteur reconnu, obtenir la présence de France-Inter, se servir d'un revolver. Manipulation, pression, opposition, triche, séduction, tout est bon pour l'emporter quand rôde le démon du jeu. Ceci dit sans être vieux jeu.