Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A Bell in the Storm begins with the experience of persistent pain in an attempt to prove his pain is real to his doctor, the author engages the theory of pain from Descartes to the most recent revelations of our neuroplastic brain. Rather than pain being referenced from a predictable machine-like body that is haunted by the mystery of the mind, it is engendered through the staggering complexity and self-referential unpredictability of the neuroplastic brain. This begs questions of medicine, theory and philosophy to ask better questions of our experiences of pain and the affirmation of what possessing a neuroplastic brain means for our very changeable beings. While we are more fragile than we thought we are also much more miraculous. Our seeming inability to uncover the secrets of pain is far from a loss but an outstanding opportunity for an affirmation of the inseparability of our ever-changing brains with our second to second existence. It is in better understanding this inseparability that affords us creative moments that can free us from universal views that disparage the sufferer to intimate glimpses and affirmations of their lives