Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A decidedly American tradition, the long poem became the premier literary endeavor for poets in the twentieth century. Writers such as T.S. Eliot, Ezra Pound, and William Carlos Williams worked on long poems, but under the auspices of the "modern epic." The three postmodern long poems under study here- Kenneth Koch's Seasons on Earth, Edward Dorn's Gunslinger, and James Merrill's The Changing Light at Sandover-illustrate a dramatic rupture with the texts of modernism by introducing comic motifs and multi-voiced narration-situations described by Russian critic Mikhail Bakhtin as "carnival" and "dialogism" respectively-into the canon of the American long poem. These innovations allow the postmodern long poem to evolve past the thematic and aesthetic strictures imposed by the texts of modernism. They represent an opening up of the genre and hint at directions the long poem may take in the future. The present study should have appeal to researchers and students of postmodern literature, particularly poetry, as well as general readers interested in recent developments in the world of letters.