Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
A volume in Research in Mathematics Education Series Editor Barbara J. Dougherty, Iowa State University The study reported in this volume adds to the growing body of evaluation studies that focus on the use of NSF-funded Standards-based high school mathematics curricula. Most previous evaluations have studied the impact of field-test versions of a curriculum. Since these innovative curricula were so new at the time of many of these studies, students and teachers were relative novices in their use. These earlier studies were mainly one year or less in duration. Students in the comparison groups were typically from schools in which some classes used a Standards-based curriculum and other classes used a conventional curriculum, rather than using the Standards-based curriculum with all students as curriculum developers intended. This volume reports one of the first studies of the efficacy of Standards-based mathematics curricula with all of the following characteristics: - The study focused on fairly stable implementations of a first-edition Standards-based high school mathematics curriculum that was used by all students in each of three schools. - It involved students who experienced up to seven years of Standards-based mathematics curricula and instruction in middle school and high school. - It monitored students' mathematical achievement, beliefs, and attitudes for four years of high school and one year after graduation. Prior to the study, many of the teachers had one or more years of experience teaching the Standards-based curriculum and/or professional development focusing on how to implement the curriculum well. - In the study, variations in levels of implementation of the curriculum are described and related to student outcomes and teacher behavior variables. Item data and all unpublished testing instruments from this study are available at www.wmich.edu/ cpmp/evaluation.html for use as a baseline of instruments and data for future curriculum evaluators or Core-Plus Mathematics users who may wish to compare results of new groups of students to those in the present study on common tests or surveys. Taken together, this volume, the supplement at the CPMP Web site, and the first edition Core-Plus Mathematics curriculum materials (samples of which are also available at the Web site) serve as a fairly complete description of the nature and impact of an exemplar of first edition NSF-funded Standards-based high school mathematics curricula as it existed and was implemented with all students in three schools around the turn of the 21st century.