Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De coronapandemie en de tekorten op de arbeidsmarkt hebben de aandacht voor de employee journey vergroot. Maar nog steeds staat deze journey in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want de schaarste op de arbeidsmarkt is groot.
Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur.
Dit boek neemt je stap voor stap mee in het creëren van een awe-inspiring employee experience tijdens de hele employee journey.
• Inzicht in de belangrijkste factoren en de belangrijkste contactmomenten
• Vanuit het perspectief van de organisatie én de medewerker
• Cijfers, feiten en theorie
• Tips en tricks om direct aan de slag te gaan
• Aansprekende cases met concrete voorbeelden uit de praktijk