Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Veel mensen zijn overwerkt. Ze balanceren op de rand van de uitputting. Dit is een algemeen aanvaard gegeven en er is een eindeloze discussie gaande over hoe we beter om kunnen gaan met het steeds nijpender tekort aan tijd. Wat echter minder algemeen aanvaard is, is dat veel van deze mensen ook onderbenut worden. Conventionele denkwijzen en organisatieculturen zijn hier volgens Robert Quinn debet aan.
In Positieve organisaties laat hij zien dat we door de conventionele organisatiecultuur te trotseren en door traditionele denkwijzen te doorbreken, organisaties kunnen creëren waarin mensen juist tot bloei komen en beter presteren. Quinn beschrijft hoe we een achterhaalde en beperkende manier van denken kunnen vervangen door een positievere 'mental map' die ons in staat stelt om ondanks de aanwezige beperkingen, nieuwe mogelijkheden te ontdekken en benutten.
Quinn introduceert de Positieve Organisatie Generator, een uniek instrument waarmee iedere manager een actieplan op maat kan ontwikkelen voor een positievere organisatiecultuur. De lezer kan daarbij putten uit meer dan 100 onconventionele werkwijzen uit de praktijk.
Met ruim dertig jaar ervaring is Robert E. Quinn dé autoriteit op het gebied van positieve organisatieculturen. Hij schreef onder meer de bestseller Diepgaande verandering.
Robert E. Quinn Robert E. Quinn is verbonden aan de Graduate School of Business van de University of Michigan. Hij is met ruim dertig jaar ervaring dé autoriteit op het gebied van positieve organisatieculturen.