Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Internet
  5. Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn

Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn

een bron van inspiratie voor ideeën met impact

Ina Boer
Paperback | Nederlands
€ 25,00
+ 50 punten

Omschrijving

Wist je dat LinkedIn zich de laatste jaren heeft ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers? Met meer dan 9 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. Daarmee is het een krachtige marketingtool.



Veel ondernemers denken bij contentmarketing nog te veel vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Het ‘zenden’ van informatie is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.



De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je je expertstatus vergroot en nieuwe klanten krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Makkelijker gezegd dan gedaan. Wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? En hoe maak je die?



Daarbij gaat dit boek je helpen. Een greep uit de onderwerpen die aan bod komen:

• de tien ingrediënten voor de perfecte post

• inzicht in de werking van het algoritme en hoe je daarop kunt inspelen

• kiezen voor het format dat bij je past: bloggen, video of je kennis op een andere manier vormgeven

• hoe je content maakt zonder dat je daar veel tijd aan kwijt bent

• hoe je content hergebruikt.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789090365763
Verschijningsdatum:
10/05/2023
Nieuwere uitgave:
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
155 mm x 235 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 50 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.