Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over het formuleren van een strategie voor een concern. In deel 4 komt de implementatie van de strategie aan de orde.De nieuwe editie bevat actuele praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren. Ook wordt meer aandacht besteed aan de strategische implicaties van de digitale en informatierevolutie.-Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen; -praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden; -aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie.In de nieuwe editie zijn de oefenvragen en cases verplaatst naar de digitale leeromgeving www.ondernemingsstrategie.noordhoff.nl. Tevens staan hier begrippentrainer en begrippentests. Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.DoelgroepOndernemingsstrategie is geschikt voor studenten in hoger onderwijs die in de middenfase van de opleiding zitten. Daarnaast is het boek geschikt voor praktijkgerichte opleidingen, zoals bedrijfskundige (deeltijd)opleidingen voor werkenden.De auteursSytse Douma is emeritus hoogleraar van Tilburg University en vervulde diverse functies als toezichthouder en bestuurder. Eric Dooms is associate professor en academic director bij TIAS School for Business & Society.Aswin van Oijen is associate professor bij Tilburg School of Economics and Management. Hij geeft diverse cursussen over strategie.