Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Zichtbaarheid en impact Wil je continue geldstromen genereren, geld voor opleidingen en investeringen opzij zetten, maar daarnaast ook tijd en geld overhouden voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint allemaal met de zichtbaarheid en impact van je bedrijf.
Bepaal zelf je weg naar Rome Met dit boek maken Iuliano en Bathoorn duidelijk dat er veel mogelijkheden zijn om meer kwaliteit in je leven te brengen en de lifestyle erop na te houden waar je naar verlangt. Iedere ondernemer kan daar een andere weg voor inslaan. Er is niet één weg naar Rome, daar gaat het om. En of je die weg naar Rome per vliegtuig, boot, auto of lopend aflegt, bepaal je zelf. De keuze van het vervoermiddel – oftewel je verdienmodel – bepaalt wel hoeveel je zou kunnen verdienen, en hoe snel je dat doet. Je kunt er nog een extra versnelling aan toevoegen door je verdienmodel voortdurend op te schalen. Welk verdienmodel kies jij?
Tijd en energie 50 Verdienmodellen laat zien hoe je op een slimme manier je bedrijf inricht met de juiste online en offline verdienmodellen. Iuliano en Jeanet Bathoorn leren je keuzes maken met de goede afwegingen, waarbij niet alleen omzet van belang is, maar ook de tijd en energie die je in het model kunt of wilt stoppen.
Online zichtbaarheid In dit boek vind je een overzicht van vijftig praktische verdienmodellen. Of je nu een offline of online verdienmodel kiest, de nodige impact bereik je alleen met online zichtbaarheid. De klant moet jou en jouw bedrijf eerst leren kennen en vertrouwen voordat je omzet scoort. Zichtbaar zijn kan tegenwoordig heel makkelijk met online tools en social media. Leer daarom van de slimme systemen om gericht en doeltreffend te communiceren naar jouw ideale doelgroep.
Voor wie? Dit boek is bestemd voor de zelfstandige kennisondernemer die zijn/haar talenten maximaal wil benutten, veel mensen wil bereiken en met het werk een goede omzet wil draaien.
Inhoudsopgave 1 Je waarom 2 Business Model generatie 3 Voorwaarden voor je ideale verdienmodel 4 Vijftig verdienmodellen 5 Zeven slimme verdienmodellen 6 Financiële vrijheid, een fabeltje? 7 Buffelen, hosselen en ploeteren 8 Content als speerpunt Blage A Nederlandse bureaus voor het inhuren van VA’s Blage B Sites voor het inhuren van teamleden Blage C Factureringssystemen Blage D Affiliatemarketing Blage E Podcasts Blage F Crowdfunding Blage G Visuele Content Tools Literatuurlst