Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Mit diesem sechsten Band setzt junokai die beliebte Reihe "50 Tipps für einen besseren Kundenservice" in bewährter Tradition fort - mit inzwischen über 300 wertvollen Tipps, um den eigenen Kundenservice noch kundenorientierter, schneller, besser, moderner und kostengünstiger zu machen. Die Berater der junokai GmbH veröffentlichen auf der unternehmenseigenen Webseite in den "Tipps der Woche" wöchentlich neue, spannende und aktuelle Themen aus ihrem Beratungsalltag. Jedes Jahr fasst junokai diese Tipps in einem neuen Buch zusammen und schafft damit ein wertvolles Kompendium aller wichtigen Themen im Kundenservice. Strategische Themen wie beispielsweise Digitalisierung und Robotics werden hier ebenso behandelt wie tägliche operative Aufgabenstellungen aus Einsatzplanung, Mitarbeiterbetreuung oder Reporting. Und auch Themen aus Sales, Marketing und Kundenbindung werden behandelt. Kurz, prägnant und auf den Punkt geschrieben lassen sich die Tipps gezielt nachschlagen und nutzen. Das Buch dient als Inspiration und Ideenquelle für die eigene Arbeit am und mit dem wertvollsten Gut des Unternehmens: Dem Kunden. In den vergangenen Jahren hat sich ungebrochen gezeigt: Service macht den Unterschied.