Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nee zeggen is niet altijd even makkelijk. Nee zeggen kan niet altijd op dezelfde manier. En nee zeggen is zelfs niet altijd mogelijk. Een goede reden voor een boek erover!
Scrum en Agile zijn ‘hot’; steeds meer organisaties stappen hierop over. In de vele publicaties erover zijn er alleen maar weinig die zich echt richten op de ‘key-role’ binnen Scrum: de Product Owner! Uit de Professional Scrum Product Owner trainingen (die de auteurs op regelmatige basis verzorgen) blijkt dat aanstormende Product Owners voornamelijk vragen hebben als: ‘Hoe ga ik om met mijn stakeholders?’ en: ‘Hoe zeg ik effectief nee?’ En dat is precies waar het boek 50 tinten nee antwoord op geeft. Naast vijftig verschillende manieren om nee te zeggen, krijgen de Product Owners achtergrondinformatie over het nee zeggen, duidelijkheid over het mandaat van hun rol, concrete voorbeelden uit de praktijk, en waardevolle tips en handvatten om in actie te komen.
Dit boek is behalve voor Product Owners interessant voor iedereen in een Product Management positie.