• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. 50 Powerful Ideas You Can Use to Keep Your Customers, Third Edition

50 Powerful Ideas You Can Use to Keep Your Customers, Third Edition

Paul R Timm
Paperback | Engels
€ 16,45
+ 32 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

50 Simple Yet Effective Ways to Keep Customers Happy and Coming Back for More

Ultimately, every successful enterprise must attract, serve, and win the loyalty of customers by providing worthwhile products and delivering excellent service. Getting and maintaining loyal customers affect an organization's bottom line more than any ad campaign, marketing program, or PR effort.

This book is designed to get all managers and employees thinking about the little things that can make all the difference. It's a quick read--you can finish it in less time than it takes to deal with one customer complaint. And if you put the information within this book into action, you will be able to decrease customer complaints considerably. It's packed with practical, applicable suggestions that can be put to work immediately, such as how to: -- Turn angry customers into lifelong clients-- Use a simple gesture to immediately put customers at ease-- Listen with more than your ears-- Easily give customers more than they expect-- Use negative feedback for positive action

Managers and staff members alike can use this little manual to avoid the devastating ripple effects that turned-off customers can produce. It will easily show how everyone in a business, large or small, can creatively apply a constant flow of small, customer-centered innovations to create a consistent and persistent strengthening of your customer base.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781564145994
Verschijningsdatum:
15/05/2002
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
136 mm x 208 mm
Gewicht:
181 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 32 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.