Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

30 Minuten Kundenservice

In 30 Minuten wissen Sie mehr!

Sabine Hübner
Paperback | Duits | 30 Minuten
€ 9,95
+ 19 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Im Schnitt verlieren deutsche Unternehmen innerhalb von 5 Jahren 50 Prozent ihrer Kunden - aber es verursacht bis zu 600 Prozent Mehrkosten, wenn sie für einen verlorenen einen neuen Kunden gewinnen wollen. Dabei bringt guter Service Geld und kostet nicht viel, und Sie können aus Reklamationen durchaus einen Auftrag machen. Lesen Sie, wie Sie durch gute Kleidung sowie freundliches und serviceorientiertes Auftreten wesentlich zum Erfolg Ihres Unternehmens beitragen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
96
Taal:
Duits
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783869364063
Verschijningsdatum:
6/09/2012
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170
Gewicht:
126 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 19 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.