Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The 16 concertos, arrangements of various instrumental concertos by Vivaldi, Marcello, Telemann, Duke Joh. Ernst of Saxe-Weimar and others, were first published in print at 1850-1860. The cause and purpose of the transcriptions are not, as originally assumed, Bach's exercises in the then new Italian concerto style, but rather to be found in the practice of the time, which could not enjoy the new concerto style enough and sought to create the pleasurable interplay of solo and tutti itself on the harpsichord, especially as the registration possibilities here allowed the two bodies of sound to be emphasised sharply.