Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. 101 Activities for Delivering Knock Your Socks Off Service

101 Activities for Delivering Knock Your Socks Off Service

Ann Thomas, Jill Applegate
Paperback | Engels
€ 54,95
+ 109 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The latest addition to the bestselling Knock Your Socks Off Service series, this book provides you with the practical tools and cost-effective training required to meet their customers' needs.

Today's customers are demanding service that is faster, better, and more personalized than ever before. How can organizations ensure that they are prepared to meet that challenge? Written in the same accessible and humorous style that made Delivering Knock Your Socks Off Service so popular, this companion guide takes the unique position of seeing things from the customer's perspective--providing a collection of fun, fast, and enlightening exercises to teach customer service managers and employees valuable ways to help their organizations provide top-notch service.

In 101 Activities for Delivering Knock Your Socks Off Service, you'll discover how to create an action plan for improvement, reviewing topics such as:

  • how to say no,
  • empathy vs. sympathy,
  • service recovery,
  • listening,
  • email and telephone skills,
  • customers from hell,
  • winning words and soothing phrases,
  • and anticipating customer needs.

This invaluable resource also gives you information on building reliability, customer feedback, keeping a stress log, and more. These simple but effective activities take only minutes, but deliver truly powerful, lasting results.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
384
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814414446
Verschijningsdatum:
1/06/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
187 mm x 233 mm
Gewicht:
771 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 109 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.