• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Besturingssystemen
  5. System Center Service Manager 2010 Unleashed

System Center Service Manager 2010 Unleashed

Kerrie Meyler, Alexandre Verkinderen, Anders Bengtsson, Patrik Sundqvist, David Pultorak
Paperback | Engels | Unleashed
€ 83,45
+ 166 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

System Center Service Manager 2010 offers enterprises a complete, integrated platform for adopting and automating service management best practices, such as those found in ITIL and Microsoft Operations Framework (MOF). Now, there's a comprehensive, independent reference and technical guide to this powerful product.

A team of expert authors offers step-by-step coverage of related topics in every feature area, organized to help IT professionals quickly plan, design, implement, and use Service Manager 2010. After introducing the product and its relationship with the rest of Microsoft's System Center suite, the authors present authoritative coverage of Service Manager's capabilities for incident and problem resolution, change control, configuration management, and compliance. Readers will also find expert guidance for integrating Service Manager with related Microsoft technologies.

This book is an indispensable resource for every IT professional planning, installing, deploying, and/or administering Service Manager, including ITIL, MOF, and other IT consultants; system administrators; and developers creating customized solutions.

- Understand Service Manager's architecture and components

- Discover how Service Manager supports ITIL and MOF processes

- Accurately scope and specify your implementation to reflect organizational needs

- Plan to provide redundancy, ensure scalability, and support virtualization

- Design, deploy, and maintain Service Manager with security in mind

- Use Service Manager's consoles and portals to provide the right resources to each user

- Create complete service maps with Service Manager's business services

- Fully automate incident management and ticketing

- Implement best processes for identifying and addressing root causes of problems

- Systematically manage the life cycle of changes

- Use Service Manager to strengthen governance, risk management, and compliance

- Customize Service Manager's data layer, workflows, and presentation layer

- Use management packs to simplify service desk customization

- Make the most of Service Manager's reporting and dashboards

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
742
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780672334368
Verschijningsdatum:
13/08/2011
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
180 mm x 229 mm
Gewicht:
1161 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 166 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.