Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Society, Media, Communication and Development

Society, Media, Communication and Development

Rajesh Kumar
Paperback | Engels
€ 58,45
+ 116 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Over the last few decades, different forms of linkages which connect media to their source, i.e., society and other institutions have been brought to light: what do the media actually do for society and their clients and audiences ? What makes people change their behaviour, attitude and ways of life? We usually speak of "knowledge" as the outcome of a communication or learning process. But the direct product of the media is not knowledge itself but "massages" with a potential for "knowledge-forming". This book is an attempt to respond to all these enquiries. An attempt has been made to analyse and elaborate upon the relationship between society, media, communication and development looking from developing nations' communication needs and resources in general and Indian perspective in particular. This work provides a valuable insight into social/development communication theory and practice with a distinct focus on India which may be of immense use to students and researchers in the relevant fields.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
124
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783848409372
Verschijningsdatum:
23/02/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
190 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.