Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In an aging world, the delivery of psychogeriatric services in an effective and efficient manner is an increasing concern for health service providers and administrators in both developed and developing countries. Despite awareness of the anticipated mental health needs of the aging population, services for older people have been slow to develop in many places, and in some places do not exist at all. This volume brings together the theory and practice of psychogeriatric service delivery from an international perspective. It examines the range of different service models, perspectives and ideas with the evidence-base for each, providing a unique resource for those planning and administering services. The first section of the book discusses the theory behind psychogeriatric service delivery, including its history, service delivery principles, needs analysis, population-based service planning, economics and funding, and evidence-based service delivery. Section two concentrates on practice, describing examples of service delivery from a number of European, American, African, Asian and Australian settings. The third section on solutions, evaluating the range of delivery settings and considering the needs of both consumers and careers.