• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

From Good Market Research to Great Marketing

A How-To Guide for Home Builders

Colleen Edwards
Hardcover | Engels
€ 10,95
+ 21 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Every time a builder visits a competitor's new home neighborhood, that's market research. Every interview with an architect or interior designer and every portfolio review adds to market research. Every meeting with miffed homeowners, every celebratory block party - well, you get the idea. You are probably conducting informal market research already. Find out how to analyze and use this information to your greatest advantage in From Good Market Research to Great Marketing: A How-to Guide for Home Builders. Collecting market and buyer information requires skills you can readily learn with a little practice. The potential for increasing profits is enormous. New home marketing expert Colleen Edwards discusses how to determine your audience, develop a product that meets their needs, and promote your homes and services to this target audience. From low cost market research you can conduct yourself to advice on hiring a consultant, Edwards examines a wide variety of market research techniques. Full of interviews, examples, and stories of real builders, From Good Market Research to Great Marketing will help you develop the skills to: - Perform your own market research by talking to customers, visiting competitors products, and accessing local information resources - Conduct focus groups to identify key issues that impact what you build and how you market. - Use exit surveys and satisfaction studies determine your strengths and weaknesses - Address influential audiences, such as land sellers and approval boards, early in the building process Implement your research findings to select the best media for advertising

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780867184778
Verschijningsdatum:
1/01/1999
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
284 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 21 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.